23-24 września 2025
Na zgłoszenia czekamy do 31 października
Wybierz obszar biznesu dealerskiego, o którym chcesz opowiedzieć
Przygotuj konkretną propozycję tematu i wyślij ją do nas
(adres: siedzieniewski@miesiecznikdealer.pl)
Do kiedy? Kto zdecyduje o wyborze?
O czym powinieneś pamiętać?
Jeśli Twoja propozycja zostanie wybrana, chcemy mieć pewność, że będziesz dobrze przygotowany do wystąpienia. Dlatego, zwłaszcza nowych prelegentów, zapraszamy na sesję „treningową”. Nasi prelegenci są prowadzeni przez profesjonalną firmę zewnętrzną, która uczy mówców, jak występować na scenie, ale też przygotowuje ich pod konkretną prelekcję.
Daj się przygotować
Opisane wyżej materiały (w tym film wideo, w postaci pełnego linku WWW) wyślij na adres: siedzieniewski@miesiecznikdealer.pl. Każda osoba, która dostarczy nam kompletne zgłoszenie, otrzyma informację o wyborze.
Zamieść link do wideo i wyślij całość
POWODZENIA i - MAMY NADZIEJĘ - DO ZOBACZENIA WE WRZEŚNIU W ŁODZI!
"Bardzo cenne doświadczenie. Oczywiście na początku łatwo było powiedzieć „tak”, ale później, im bliżej Kongresu, tym stres narastał. Był to mój zupełny debiut na scenie. Powiem więcej, wcześniej wręcz unikałem publicznych wystąpień. I chyba właśnie strach przed tym, jak wypadnę, okazał się... najlepszym motywatorem do wytężonej pracy i treningów. Gdybym czuł się zbyt pewnie na samym początku, nie poświęciłbym tyle czasu na przygotowanie. W każdym razie, gdy już się przełamałem, dało mi to nie tylko dużą satysfakcję, ale też podniosło własne poczucie wartości. Dla mnie to ewidentne wyjście ze strefy komfortu. Polecam każdemu, zwłaszcza że przy okazji można poznać, jak wygląda Kongres od kuchni, a to też niezwykle interesująca wiedza."
16. Dealer Kongres - druga największa dealerska konferencja w Europie
23-24 września 2025
Chcesz stanąć jako mówca na naszej scenie? Zapraszamy.
Sprawdź, co powinieneś zrobić
Twórz Kongres razem z nami
Jakich zmian potrzebują dziś dealerzy, aby usprawniać swoje organizacje? Jak rozłożyć na czynniki pierwsze główne problemy poszczególnych działów stacji, no i w jaki sposób je rozwiązać?Jeżeli znasz odpowiedzi na powyższe pytania i chcesz podzielić się nimi na Kongresie, zgłoś nam swoją gotowość. Tylko pamiętaj: cel Twojej prelekcji to usprawnienie działania dealerstwa. Oczekujemy, że skupisz się na konkretnym procesie, który poprawił funkcjonowanie stacji bądź konkretnego jej obszaru. Że pokażesz go na liczbach, przykładach, no i oczywiście – na najlepszych praktykach z okresu wdrażania.
Scena Kongresu to nie miejsce na autopromocję
Jeśli masz zamiar reklamować swoje produkty bądź usługi, zapraszamy do kontaktu z naszym działem marketingu i sprzedaży.
Data: 23–24 września 2025
Czas prezentacji: 20 minut
Nocleg: Organizator gwarantuje nocleg prelegentom od 22 do 24 września
Format prezentacji: Wszystkie prezentacje zostaną dostosowane do layoutu Kongresu (jednolita czcionka, układ graficzny itd.). Ten element zapewnia organizator konferencji
Sesja próbna: 22 września, dzień przed Kongresem, od godz. 17:00 przeprowadzamy próby na kongresowej scenie. Dzięki temu oswoisz się z nagłośnieniem, podglądem i salą.
Przeczytaj, bo właśnie teraz masz na to szansę...
Przygotuj konkretną propozycję tematu i wyślij ją do nas
(adres: siedzieniewski
@miesiecznikdealer.pl)
Na zgłoszenia czekamy do 28 kwietnia
- zarówno samych dealerów (odsłońcie fragment swojego biznesu, opowiedzcie innym „jak działa to u mnie”);
- jak i przedstawicieli firm z otoczenia rynku (tu liczymy na pokazanie prawdziwych historii i wdrożeń, które przyniosły dealerom wymierne efekty).
Podzielcie się swoją wiedzą i doświadczeniem przed ponad 800 właścicielami i menedżerami z branży automotive.
Zapraszamy:
Michał Siedzieniewski
E: siedzieniewski@miesiecznikdealer.pl
KONTAKT
Michał Wąsik
Amadeusz Juszczak
Miesięcznik Dealer
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa
Obserwuj nas na:
Na zgłoszenia czekamy do 28 kwietnia
TOMASZ WRÓBEL
Seat & Cupra
"Wystąpienie na Kongresie Dealerów stanowiło dla mnie pewnego rodzaju wewnętrzne wyzwanie i osobisty cel do zrealizowania. Przyznaję, że nie był to mój sceniczny debiut, ale z pewnością skala przedsięwzięcia wymagała odpowiednich przygotowań. Szczególnie cenne były dla mnie warsztaty z Kamilem Koziełem, które odbyły się w czerwcu. To był pełen profesjonalizm – mnóstwo merytorycznej wiedzy i trafnych wskazówek podanych w łatwej do przyswojenia „pigułce”. Uważam, że Kongres Dealerów pod względem koncepcji eventu, szkolenia prelegentów i poziomu prezentacji, to klasa światowa. Współtworzenie takiej imprezy i występ przed publicznością, na którą składają się najważniejsi przedstawiciele branży stanowi kapitalne doświadczenie. Polecam każdemu, kto chciałby podzielić się wiedzą i biznesową perspektywą z innymi oraz znajdzie w sobie wystarczająco dużo odwagi, by to zrealizować!"
PIOTR BERZYŃSKI
Inchcape Polska
PIOTR DARZNIK, SZYMON MANICKI
Grupa Zdunek
BARTOSZ OSIADŁO
Broker Consulting Partners
"Kongres Dealerów to z całą pewnością nie jest jedno z tych spotkań, gdzie traci się czas i energię na prezentację tematów, które nikogo nie interesują. A jeśli publiczność – złożona z ponad 800 przedstawicieli branży - słucha z uwagą, to naturalne, że każdy chce wypaść jak najlepiej i odpowiednio „sprzedać” swoją historię. Byłem pozytywnie zaskoczony tym, jak duże wsparcie zapewnili organizatorzy praktycznie na każdym etapie przygotowań – od profesjonalnego szkolenia, ustalenie szczegółów merytorycznej zawartości prezentacji, aż po próby na scenie tuż przed konferencją. To mocny argument zwłaszcza dla tych, którzy chcą wystąpić, ale mają obawy związane z tym, czy podołają wyzwaniu. Zachęcam każdego do spróbowania swoich sił na kongresowej scenie. W mojej ocenie dzieląc się ciekawymi doświadczeniami i wiedzą możemy osiągnąć więcej nie tylko na poziomie salonu czy marki, ale całej branży."
"Wystąpienie na Kongresie Dealerów to doświadczenie, którego nie da się porównać z żadnym innym. Byliśmy przekonani, że występ w duecie będzie łatwiejszy. Podział odpowiedzialności, wzajemna motywacja, rozłożenie stresu na dwie osoby. Praktyka była przeciwieństwem naszego wyobrażenia. Oprócz standardowych elementów prezentacji musieliśmy wypracować szeroko pojętą synergię sceniczną. Z naszej perspektywy najcenniejszym elementem procesu przygotowania było indywidualne spotkanie z Kamilem Koziełem. Godzinny teams owocował wieloma wskazówkami, rozwiał wiele wątpliwości i ukształtowało narracje naszego wystąpienia. Kilka tygodni własnej pracy nabrało oczekiwanej formy i wartości. Dzięki współpracy z Kamilem opowiedzieliśmy historię w sposób atrakcyjny i oryginalny. Uznajemy za wielki sukces zarówno zawodowy, jak i osobisty pozytywne oceny i komentarze po naszym wystąpieniu. Czujemy satysfakcję, że zainteresowaliśmy publiczność naszym innowacyjnym tematem, nie ukazując przy tym wszystkich detali. Podsumowując – polecamy wszystkim, by spróbowali swoich sił jako prelegenci Kongresu Dealerów – ekstremalne emocje i wielka satysfakcja gwarantowane!"
"Jak oceniam wystąpienie na Kongresie Dealerów? To na pewno przygoda dla osób o mocnych nerwach. Mimo, że czułem się świetnie przygotowany, stres nie opuścił mnie aż do momentu wejścia na scenę. Na szczęście w kluczowym momencie udało mi się zachować zimną krew. Wsparcie szkoleniowe ze strony Kamila Kozieła było bezcenne – w godzinę udało się zaplanować koncepcję i szczegóły mojej prezentacji, praktycznie od A do Z. Czy było warto? Na pewno tak! Od początku miałem pełną świadomość tego, że scena Kongresu nie jest miejscem na autopromocję, ale z perspektywy czasu oceniam ją jako idealną przestrzeń do budowania profesjonalnego wizerunku. Udało mi się zaprezentować realny problem firm dealerskich i jego rozwiązanie, a tym samym udowodnić publiczności, że w swojej dziedzinie jestem specjalistą. Dlatego też zachęcam wszystkich, którzy mają wiedzę, potrafią ją przekazać, a do tego nie boją się wyzwań, by spróbowali swoich sił na tegorocznym Kongresie Dealerów. Naprawdę warto!"